Jag vill ångra mitt köp, hur går jag tillväga?

  • Ladda ner detta dokument.
  • Skriv ut, fyll i och skicka sedan tillbaka dokumentet tillsammans med produkten till adressen angivit i dokumentet.
  • OBS! Tänk på att förpackning och alla tillbehör måste skickas tillbaka tillsammans med produkten!
  • Tänk på att kunden står för eventuella kostnader i samband med en retur gällande ångerrätt (tex om du ångrar ditt köp).
  • Gäller din retur en reklamation så står vi självklart för kostnaden om det är en godkänd reklamation. 

Vad gör jag med min produkt om den inte fungerar?

Skriv till oss via vårt kontaktformulär så hjälper vi dig vidare. Om produkten skulle vara defekt så återkommer vi med en fraktsedel och vidare instruktioner.

Jag har idag mottagit en produkt som är transportskadad, vad gör jag?

Skriv till oss via vårt kontaktformulär och bifoga en bild på det skadade emballaget.

Jag har mottagit min produkt men det är inte produkten som jag beställde, vad gör jag?

Skriv till oss via vårt kontaktformulär och bifoga en bild på följesedeln tillsammans med den felaktiga produkten och där "Packad av" framkommer tydligt. Vi kommer att bifoga fraktsedel samt skicka ut en korrekt produkt omgående!

Läs mer om våra villkor på Köpvillkor

array(8) { ["lang-sv"]=> bool(true) ["lang-rtl"]=> bool(false) ["country-SE"]=> bool(true) ["currency-SEK"]=> bool(true) ["layout-full-width"]=> bool(true) ["page-cms"]=> bool(true) ["tax-display-enabled"]=> bool(true) ["cms-id-8"]=> bool(true) }